Veel gestelde vragen

Online webshop

Om een Qstiel te bestellen heb je geen persoonlijk profiel nodig. Je hoeft enkel bij het bestellen je adres en gegevens in te vullen.

Indien je kiest voor een artikel uit de webshop wordt deze (indien op voorraad) opgestuurd binnen de twee werkdagen. Je kan bij levering kiezen voor ophaling of verzending met Bpost. Na enkele werkdagen krijg je je Qstiel geleverd op de gewenste locatie.

Indien je een Qstiel op maat bestelt zal er onderling een levertermijn afgesproken worden.

Een Qstiel op maat of maatwerk kan je aanvragen via het contactformulier.

Bestellen & retourneren

Je kan een Qstiel in België en Nederland bestellen en laten leveren.

Je kan kiezen voor verzending via Bpost of afhaling.

Als je een Qstiel besteld, ontvang je een een track & trace code.

Je kan een Qstiel annuleren.

Het is mogelijk om een Qstiel uit de webshop te retourneren indien er iets mis is met het geleverde artikel. Neem na ontvangst contact op via mail voor het retourlabel en jouw terugbetaling.

Betalen

Je kan je bestelling betalen via Mollie, Bancontact, IDEAL, KBC en Belfius.

Je kan geen bestelling betalen met een kredietkaart.

Nee, de prijzen in de webshop zijn inclusief verzending.

Het is niet mogelijk om je bestelling van een Qstiel achteraf te betalen.

Andere vragen

De website van Qstiel maakt gebruik van cookies om jouw ervaring te verbeteren.

Je kan elke browser gebruiken om een product van Qstiel te bestellen.